Unlock Bios Password Déverrouillage du BIOS par mot de passe dell 7320

Octopussy

Registered

reputation_scoree

Veuillez envoyer la sauvegarde originale du BIOS contenant le mot de passe.
je vais pas pouvoir le faire je n ai pas de les connaissance suffisante , pour effectuer une telle operation , il faut un appareil a raccordé a la puce du bios . je n ai jamais fait ça , comme je l ai dit je suis un particulier assez limité en informatique

Vahab Hemmati

Support Team
Staff member
Admin
Registered

I won't be able to do it; I don't have sufficient knowledge. To perform such an operation, you need a device that connects to the BIOS chip. I've never done that before. As I said, I'm just a regular user with limited computer skills.
the only way for unlock this device is getting bios backup and patch it for unlock
there is no other way for it
in this case you need to take your device to a technician

Admin

Founder
Staff member
Admin

il existe des videos pour faire ce genre de manip ,? est ce que vous avez un lien eventuellement svp
You need to buy a tin heater, laptop opening equipment, programmer, plus experience doing this! On the other hand, buying this equipment can cost about $500! I do not recommend doing this! Go to a laptop repair shop, we will work with that repair shop in the unlocking process. This way, the risk of damaging the laptop is less and it is cheaper!

Octopussy

Registered

reputation_scoree

Il vous faut acheter un appareil de déblocage de disque dur, du matériel d'ouverture d'ordinateur portable, un programmateur, et surtout, de l'expérience ! Or, tout cet équipement coûte environ 500 $ ! Je vous le déconseille fortement ! Rendez-vous plutôt dans un atelier de réparation d'ordinateurs portables ; nous collaborerons avec eux pour le déblocage. Ainsi, le risque d'endommager votre ordinateur est moindre et c'est beaucoup moins cher !
Merci a vous Bonne journée

Who is viewing this thread?

There are currently 0 members watching this topic

Users who has read this topic