مهندس جان با این فایل تصویر اومد و با لوگوی گیگابایت ولی بوت ندارم بازم خواهش دارم اگر فایل دیگری داری مطمعنن بوت خواهد شد ممنون شما باعث افتخار ما هستید
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.